Prečice

Osoblje Burch univerziteta u posjeti Harvard inovacijskom laboratoriju
Jun 12, 2018

Osoblje Burch univerziteta u posjeti Harvard inovacijskom laboratoriju

Povodom 20. susreta diplomanata najbolje poslovne škole u svijetu, naš član uprave i menadžer Burch Studentskog inkubatora, Malcolm Duerod, posjetio je harvard inovacijski laboratorij, a glavni cilj bio je bolje razumjeti ključ uspjeha ove organizaione jedinice Harvard univerziteta.


Jedan od ključnih aspekata koji i mi imamo kao dio Burch univerziteta jeste podrška za Alumni (bivše diplomante). Web stranica Harvard inovacijskog laboratorija navodi: “Harvard i-lab je dostupan svim trenutnim studentima, koji žele kreirati ili istražiti inovacije i poduzetništvo u bilo kojoj fazi.”

Ostali važni aspekti Harvard inovacijskog laboratorija su radionice, pristup financiranju pokretanja ideja te godišnje natjecanje. Resursi kao što su AR / VR studio, Maker studio, Media studio i dosta prostora za sastanke omogućuju novim timovima da se grade u uspješne kompanije.

Konačno, timovi koji ulaze u program imaju pristup stručnjacima iz industrije u područjima kao što su prodaja, dizajn, proizvodnja, marketing, PR i komunikacije, pravo i načini prikupljanja sredstava (fundraising).

"Prva stanica bila je tehnološki laboratorij dom Launch X-a. Zatim sam posjetio Pagliuca Harvard Life Lab za biotehnologijske start-upe", rekao je Malcolm i dodao: "Bitno je da svi znaju da na kampusu Burch univerziteta  imamo biotehnološke laboratorije i kreativne radne prostore, pa pozivm sve da nam se pridruže i vide što možemo izgraditi zajedno za vašu budućnost kao i budućnost Bosne i Hercegovine".

Malcolm se sastao s Thomas Eisenman-om, upraviteljem Rock Centra za poduzetništvo i saslušao prezentacije svjetski poznatog profesora financiranja rizičnog kapitala dr. William Sahlmana, kao i istaknutog profesora i konsultanta iz oblasti tehnologije dr. Linde Applegate. Svi su bili otvoreni za dijeljenje nastavnih planova i programa i spremni pružiti pomoć u primjeni savremenih tehnika koje se koriste na Harvard Business School-u.