Prečice

Studenti grafičkog dizajna u posjeti marketinškoj agenciji Communis
May 24, 2019

Studenti grafičkog dizajna u posjeti marketinškoj agenciji Communis

Studenti Studijskog programa za grafički dizajn i multimediju, Internacionalnog Burch univerziteta su u okviru svoje redovne nastave ovaj put predavanja pratili u marketing agenciji Communis. Imali su priliku slušati iskustva, ali i diskutovati sa direktorom, kreativnim direktorom i account menadžerom agencije koji su upravo studente proveli kroz svijet agencije, kreativne procese i upoznali ih sa svakodnevnim izazovima sa kojima se susreću.


Donosimo vam iskustvo i najznačajnije informacije koje su studenti ponijeli iz posjete:

„Zadovoljstvo nam je što smo čuli iskustva 20 godina aktivne marketing agencije Communis. Dugi niz godina radili su sa brojnim klijentima, sa nekima ostvaruju sjajnu pa čak i prijateljsku saradnju  koja traje godinama, što je najbolji pokazatelj njihove profesionalnosti, jer dobar tim se nikad ne mijenja. Upoznati smo sa kreativnim procesom, od susreta sa klijentom do implementacije same ideje. Account menadžer nam je predstavio najveći projekat na kojem su do sada radili, dok je kreativni menadžer detaljno objasnio rad na jednom projektu. Čak i ako je klijent poznat, nikada nema isti pravac i često se pojavljuju prepreke. Naveli su nam primjer jedne zanimljive situacije u kojoj su se našli. Struja je prekinuta dva sata prije jednog od događaja koji su organizovali, tako da su morali povezati produžetke kabla iz svoje kancelarije do Skenderije, gdje je održan događaj. Mi smo nakon datog izlaganja zaključili da je improvizacija vrlo često bitan ključ posla. Svaki dan u marketing agenciji je drugačiji, što čini okruženje dinamičnim. Da bismo postigli uspjeh, neophodno je pratiti trendove, otvoreno komunicirati i njegovati ne samo kreativno odjeljenje i njihove ideje, već i atmosferu cijele agencije. Svi odjeli su međusobno povezani i svi zajedno rade na postizanju zajedničkog cilja. Kreativni proces nikada ne prestaje, jer se ideje mogu pojaviti i izvan radnog vremena. Čak i ako se ideja ne ostvari i primijeni, uvijek postoji nešto dobro u njoj i može se koristiti za buduće projekte. Zahtjevi samog tržišta se konstantno mijenjaju, što predstavlja sjajnu osnovu i priliku za naše studente da rade na ovakvim projektima u bliskoj budućnosti.“

Video posjete možete pogledati na linku.